nedjelja, 26. lipnja 2011.

Ideja je jedno a uspjeh sasvim drugo ...


Eto nedjelja je ... jutro je i pijuckam jutarnju kavicu dok mi u susjednoj sobi klinci umanjuju tisinu nedjeljnog jutra.. Istina to je sasvim nevazno u cjeloj ovoj prici pa sam odlucio Vama ponuditi nesto sa cime se bavim nekih otprilike godinu dana...

Otprilike pokusat cu skratiti pricu i reci Vam da mi bitno u ovom mom zivotu biti sto vise sa obitelji, sto manje trgati kicmu a pritom iz svoga doma obavljati posao koji ce mi donositi zaradu. Zarada ne mora biti ogromna neka je jednaka onoj koju dobivam kicmanjem za svoga sefa i ja sam sa time zadovoljan ..

Naravno sve to je idealno u glavi a da bi se to postiglo potrebno je mnogo vise truda nego je to zamisljeno.

Malo sam razmislio i postavio si odredjene ciljeve koje bih morao ispuniti da bi sve to proveo u djelo i lagano krenuo sa istrazivanjima. Istrazivanja su dosla do toga da je najidealniji posao u danasnje vrijeme MLM posao koji se svakim danom razvija sve vise i bolje a korjenje vuce jos prije ohoho godina. Cak su i neke uvazene ljude poput Gatesa pitali da propadne kako bi krenuo a on je odgovorio okrenuo bi se MLMu. Istina da je on stekao ime pa bi samim time odmah dobio koju klijantelu vise ali vrijedi pokusati pomislio sam i pridruzio se u jedan takav projekt. Bez posla sa brdo slobodnog vremena i bez kune u djepu odlucio sam se okusati u tim vodama. Prije svega mogu reci da je bez kune u djepu ipak jako jako tesko probiti se jer je potrebno mnogo truda u oglasavanje. Oglasavanje koje naravno nije besplatno ali je i na taj nacin moguce. Krenulo je lagano i nakon 3 mjeseca sjela je prva provizija. Kako nisam imao velika ocekivanja 75 $ cinilo mi se kao dobar pocetak ali ta svota dosla je sa druge strane. Kako sam se povezao sa ljudima iz cijeloga svijeta moja provizija u poslu kojeg sam odradjivao bila je nekih 15ak $ dok sam za obradu nekih bannera i izradjivanje jednostavne one page web stranice prisvojio ovih 75 $. Svaki naredni mjesec kapnulo je otprilike toliko ali nisam bio zadovoljan jer ono sa cime sam se uistinu poceo baviti ostalo je svaki mjesec na tih malih 15 $ i odlucio sam ovaj novac sastrane gurnuti u oglasavanje - tu je bio problem. To oglasavanje gurnuo sam u krivu stranu i oglasavanje na krivim stranicama pa cak i sa krivim pristupom u letcima. Kako je kompanija za koju sam se zakacio bila US tako je pesimizam poznanika rastao ali meni nije bilo nesto pretjerano bitno jer u svaki svoj posao potrebno je dosta truda. Danas kad sam to zapostavio i vracam se opet tome sretan sam jer znam da je to posao za mene obzirom da cjelo vrijeme mog zapostavljanja centi kapaju. Naravno daleko je to od zamisljenog ali polako cu se opet vratiti.

U glavi uz to imam jos 2 projekta koje mislim izgurati i pokusati ih prikazati cjenjenom auditoriju tj Vama pa da mi srce bude na mjestu.

Jedan od tih ciljeva je Online Oglasnik koji je trenutno u fazi cekanja zbog financiranja domene i oglasavanja koje cu nadam se sljedeci mjesec opet pokrenuti na svoje zadovoljstvo te nadam se zadovoljstvo drugih. Naime software za sam oglasnik mi se ne svidja u potpunosti pa stoga odgadjam novo otkrivanje dok taj slucaj u potpunosti ne rjesim.

Drugi cilj je ovaj Blog koji ce nadam se u skoro vrijeme takodjer prerasti u nesto vise pa da se prodje i ta stepenica. Sto je cilj ovog bloga? Cilj je jednostavno edukacija ljudi kroz internet sto se sve moze te koje su prednosti, cake, pojmovi, iskustva te sve poznanice i nepoznanice buducnosti na internetu.

Ono sto mi je sporedna stavka svega ovoga je Social Site poput facebook-a ili slicnih stranica da se zazvije. Pokrenuo sam ga te ga preveo na hrv i uz sturi izgled samog site-a koji je u fazi razvijanja kvalitetu ili ideju vise su prepoznali ljudi iz ostatka svijeta koji izgled i ne imastinu drugog jezika ipak stavljaju u drugi plan te se svakodnevno registriraju i objavljuju svoje postove. Istina njima taj site sluzi za reklamiranje nekih svojih proizvoda ili nekih poslova ali meni je ipak draze oko srca da taj site uopce funkcionira. Ako Vas to uopce zanima mozete ga potraziti na sljedecoj adresi -> http://im.uphero.com/

Za sada to je to .. nastavit cu piskarati sa vremena na vrijeme a do tada nadam se da ce Vam informacije iz tehnike pomoci da ubijete svoje vrijeme i da se ponekad vratite na ovaj blog ..

Vas Johny

3 komentara:

  1. Nadam se da ce netko nesto i napisati (neki komentar) a ujedno ovo testiram doljnji toolbar koji sam postavio :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sk-oglasnik je ugledao svjetlo dana.... nadam se da ce posjecenost biti velika i da ce se vas trud isplatiti. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Je osvanuo je i samim time osvanuo je i novi internet mogucnosti blog koji se moze pronaci na adresi:
    http://im.sk-oglasnik.net

    OdgovoriIzbriši