petak, 24. lipnja 2011.

Internet Trazilice

Internet može donijeti informacija i zabave na dohvat ruke i jedan od najboljih načina za pretraživanje i naći važne i zanimljive informacije na webu je sa tražilicama. Iako postoje tisuće tražilice i direktorije na webu, samo oko 5 su naširoko koristi govore engleski internet surfere. Oni uključuju u redu popularnosti (koliko ljudi koriste svaki pretraživač na mjesec), Google, Yahoo, Glossary Link MSN, AOL i Ask.com.
Ako se pitate zašto svaki od tih tražilice je toliko popularna i jedinstvena, ovdje je neke informacije o svakoj od njih.

Google.com

Google pretraga je u vlasništvu Googlea, Inc, to je daleko smatra najpopularnije tražilice na internetu i od njenog začetka u 1998, ona je revolutionized pretraživanje industrija internet internet. Možete posjetiti Google Search na sljedeći link: http://www.google.com, ćete primijetiti da u odnosu na druge tražilice početnoj stranici ili odredišne stranice uncluttered i prilično prazan, osim za logotip, traži bar i nekoliko linkova na druge funkcije. Ovaj uncluttered stil izvorno razlikovati ono samo iz druge tražilice (web portali) kao što su Yahoo! da je u nekim slučajevima preopterećen gledatelja sa linkovima i oglasima. Treba napomenuti da nema reklama na početnoj stranici Googlea.
Pretraživanje informacija na Googleu je brz, jednostavan i vrlo učinkovit. Google je uložila ogromne svote novca (nekoliko milijardi dolara) u njihovu tražilicu što ga disputably najbolje tražilice na internetu. Google Search ručke stotine milijuna upita dnevno, a ne samo indeksira Glossary Link HTML stranicama (što je obično standardna web stranica format), ali i druge oblike datoteka, kao što su PDF, Word dokumente, slike, videa, itd. Google također vam omogućuje da traži slike, video i maloprodajna cijena podataka.
Google koristi algoritam Glossary Link PageRank zove, što je ono što čini ovu jedinstvenu tražilicu (ipak, mnoge druge tražilice jer su kopirane ove pretrage strategija). Metoda PageRank je prilično kompliciran i uzima u obzir podatke naći na stranici, stranice koje su vezane za njega (veze) i drugih važnih varijabli. No, krajnji rezultat je prilično na marku, a kada osoba traži pojam pomoću Google, u velikoj većini slučajeva informacija vratio Google je sasvim relevantne.
Drugi važan aspekt u svezi Google pretraga je da kada se vratio rezultate pretraživanja na korisnika, organizirane su i oni razlikovati oba reklamu ili rezultate plaćene i neplaćene-nekomercijalne rezultate. Jedan od razloga Google postao prilično popularan je bio da druge tražilice ne bi razlikovao plaćene rezultate iz ne plaća rezultata. To je značilo korisnik ne prima bilo najrelevantnije rezultate za njihov upit, ali stvarna reklame koje plaćaju za visoki.

Yahoo!

Yahoo je drugi najpopularniji pretraživač na internetu. To je bio jedan od prvih tražilicama na Internetu, razvijen je 1994. Yahoo!, Ipak je puno više od samo tražilice, s obzirom na sam portal. Portal se obično definira kao site koji nudi brojne usluge, sve potječe od jednom izvoru. Ne samo da Yahoo! nude vrlo nadležno alat za pretraživanje, ali nudi e-mail, video, vijesti, trenutak poruka, itd. Možete posjetiti Yahoo! na sljedećoj stranici: http://www.yahoo.com
Yahoo tražilice je krajnje jednostavan za korištenje i vrlo učinkovit. Stotine milijuna upita su svaki dan. Ipak, milijuni web korisnici posjete Yahoo! nije nužno za tražilice oni nude, ali za ostale usluge kao što su e-mail i ostale funkcionalnosti portala.

MSN

MSN zalaže za Microsoft Network. MSN izvorno započeo counter AOL-ovu mrežu Glossary Link ISP-a Glossary Link search engine. MSN je treća najpopularnija tražilica, ali daleko iza redova u jedinstvenih posjetitelja iz oba Google i Yahoo!. Valja napomenuti da MSN nije samo alat za pretraživanje, ali ISP usluga. Dok se svi mogu koristiti MSN-u alat za pretraživanje, većina ljudi to učiniti jer pristup internetu preko MSN-ISP usluge. MSN se može shvatiti kao internet zajednice. Obično, obitelj kupuje dial up pristup internetu preko mreže tvrtke Microsoft. Softver za pristup internetu je zamišljen kao zajednica i mnogi korisnici ostati unutar zajednice granica za pretraživanje koristite e-mail, itd.
MSN nedavno je najavio svoj novi alat za pretraživanje dizajniran za konkurirati Googleu. To se zove Live i dostupan je na http://www.live.com. Ovaj alat je prilično impresivna, no tijekom prošle godine je bio u službi, uživo nije bila u stanju napraviti veliki utjecaj na web-surfera. Homepage Live je sasvim sličan to Google. To je uncluttered i ima jednostavno sučelje. Searching s Live brzo je i jednostavno. Jednom kada je upit, prikazuju se rezultati. Dok Live ne služiti se oglašavaju oglasi za Vaš upit, ovi rezultati su se osvijetliti i diferenciran prema vrhu.

AOL

AOL izvorno stajao za America Online. AOL se smatra on-line usluga. To znači ne samo da ne AOL ponuda sadržaja, ali i ISP usluge. Slično kao i MSN, AOL je smatra prvim ISP-a s nacionalnim žalbu i izgradili internet zajednice s preko 20 milijuna kućanstava.
Treba napomenuti da je AOL nikada nije bio popularan zbog svoje pretrage, u stvari, u mnogim slučajevima, to bi outsource svoje tražilice na druge velike tvrtke. Dok AOL je popularna tražilica, to je daleko manje koristi od Google i Yahoo!. Velika većina korisnika koji koriste AOL search su oni koji plaćaju za svoje ISP ili širokopojasna usluga. AOL korisnicima nudi izvorni sadržaj i drugim ključnim usluge kao što su elektronička pošta i trenutak poruka. AOL tražilice možete pronaći na http://www.aol.com. AOL se sada smatra portal s alat za pretraživanje na vrhu stranice. Rezultati pretraživanja za upit su vrlo slične MSN. Rezultati se prikazuju u dvije kategorije. Na vrhu stranice su plaćene reklame koje su relevantne za vaš upit. Ove reklame su označeni, ispod su ove oglase nekomercijalne rezultate. Treba napomenuti da javnosti je slobodan za korištenje portala AOL uključujući i pretraživanje i pristup to svoj izvorni sadržaj.

Ask.com

Ask.com je izvorno nazvan Ask Jeeves. Jeeves je lik temeljen na engleskom Butler. Dok druge tražilice te je pitao da unesete ključne riječi da bi se provoditi pretraživanje, Ask Jeeves zatražio da pišete pitanje u redovitom obliku (npr. Tko je bio prvi predsjednik?). Dok je ovaj svibanj izgledaju kao praktičan način za pretraživanje, mnogo ljudi koji Tražili složenijih informacija pronađeno rezultata od baze i nevažna. Kao što Google i druge tražilice visoko razvijenih algoritama nadležnih, AskJeeves.com nije uspio razviti brzo kao i izgubio mnogo od svoje baze korisnika. Lik Ask Jeeves je izostavljen u veljači 2006, a sada je mjesto poznato kao jednostavno Ask.com.
Ask.com sada još uvijek omogućava korisnicima da unesete pitanje kao pitanje, ali uglavnom se fokusira na ključne riječi pitalac. Dok Ask.com nema što mnoge web stranice indeksirane, još uvijek je nadležno alat za pretraživanje. Možete posjetiti Ask.com na sljedeći link: http://www.ask.com

Nema komentara:

Objavi komentar